Kızlar bugün bimden Arnica elektrik supurge aldım ama çok pismanim deniyeyim dedm resmen halıya yapışıyor bütün gücümle temizliym ve zorla aldım eşim şimdi alma benn alırım sonra dedi bnde bime gelmiş uygun dedim gidip aldım söylesem çok kızar kendimi salak gibi hissediyorum bin.100 TL ye aldm çok pişmanım kullandım diye geri almazlar da 😕