kızım 11 aylık asla ama asla yemek yemiyo 1 ay oldu okadar iştahsızki balkonda yediriyorum değişik şekillerde yediriyorum resmen nazar deydi çocuğa salatalık kaşar ekmek eline verirdim yerdi şimdi iğrenerek itiyo. demin pilav yedirdim peşinde geze geze kaç gündür ilk defa yedi oda çeyrek yani ama doyurmuştur🥲 bi problem olabilirmi veya dönemsel bi sıkıntımı acaba sıcaklardan falan olabilirmi? siz neler yapıyosunuz veya yaptınız bu dönemlerde?