Merhabalar. Bebeğim şu an 5 aylık ve 7.ayını bitirdiğinde işe başlayacağım tekrar. Bugüne kadar sadece anne sütü aldı ve hep meme emdi. Şimdiden sütümü sağıp biberonla vermeyi denedim ama asla tutmuyor. İşe başladığımda bakıcımız olacak. Sütü nasıl verecek hiç bilmiyorum. Kaşıkla ya da enjektörle çok zor olur gibi. Bir öneriniz var mıdır? Böyle bi durumu yaşayan var mı? Neler yaptınız?