1 senedir 2. Çocuğu istiyoruz doktor pco sendromu olduğunu ve kg vermemi söyledi 10 kg verdim adetim düzene girdi önceden 50 günde bir adet olurken şimdi 21 ile 30 günde oluyorum ayrıca değerlerine baktı normal olduğunu ve duphaston ilacı adet günümün ilk gününden sonra 16. Günde 10 gün kullan dedi bugün 3. Günüm ve 1 2 damla pembemsi kanamam vardı reglim biteli 2 hafta olmuştu bu ilacı kullanıp gebe kalan var mı bu şekilde kanama olması normal mi birde doktorum bana adetim düzene sokmam için vermişti ilacı 6 ay kullan öyle tekrar kontrole gelirsin demişti çocuk oluşumunu da kolaylaştırır mı bu ilaç bilginiz var mı