4 gündür atesımız vardı 39 gördük neyseki düzeldi sımdı iyi şükür ama kafası boyun altı ve yanakları bu sekilde. Vucudunda bişey yok. Sizce isilik midir? Yoksa günlerdir süren ateş yüzünden olabilir mi? Uyuyor sımdı uyanınca duş aldırıcam eger geçmezse dr goturmeyi dişünüyorum. Bu arada 1 yasındayız
