Merhaba,ben kpss lisans için başvuru yapmıştım şimdi tayin çıktı sınav zamanı farklı bir ilde olacağım bununla ilgili yapabileceğim birşey var mıdır acaba ? Müşteri hizmetleri başvuru bittiği için yapılacak birşey yok diyor ama bu şekilde bir durum yaşayan oldu mu acaba nasıl bir yol izlediniz?