[silindi] Umaygamzd bidaha daha dikkat edersin canım emziremeyen annelerin gerçekten bu konuda hassas oldukalrını düşünüyorum
Dnzkizi Umaygamzd sap simplex kullan yada ilik havluyu karnina koy benim bebegim o aylarda aglayip duruyordu kayinvalidem koyar koymaz 5 dkka icinde bir kakasini yapti meger sancisi varmis yapamiyormus