[silindi] büyükler yapınca bisey denmiyor ki ben de tecrübesizim daha 20 günlüğüz ama annem 3 çocuk büyütmüş illa bi bildiği vardır tabi ki ve dün o Sudan sonra Gaye’ye rahatladı uyudu zaten 2 kaşık ılık çok az şeker atmıştı tamam tavsiye ediyorum demem yani belki iyi değildir ama mışıl mışıl uyudu durdu sancısı üstüne normal suda verdi şeker içini yakmasın ağır olmasın diye maşallh iyi rahatladı 🙏🏻