Biz ek gıdaya 3 gün önce geçtik . Doktora gittik ilk yoğurt ile başladık. Bugün 3.gün herhangi bir alerjik reaksiyon göstermedi çok şükür. Philips aventin alıştırma bardağını almıştım onunla su içsin diye ama içmiyor. Sadece ilk verdiğimde ne olduğunu merak ettiği için ağzına aldı sonra almadı. Yoğurdu da bugün pek yemek istemedi zorlamadım akşam yatmadan önce tekrar vericem. Sizlerde nasıl gidiyor ? Su içirebildiniz mi bebişlere ? Ve ne ile verdiniz suyu ☺️