Aynı durum benimde başıma geldi mecburen de bebeğimi emziriyordum doktor muayenesine gittiğimizde bebeğim kanlı pembemsi bir kusma yaşadı biz tabi panik Allah’tan ki doktorun yanında oldu evde olsa bir an elimiz ayağımıza dolaşırdı heralde doktor hemen bana göğsünde yara var mı dedi bende evet dediğimde bundan kaynaklıdır bu şekilde emzirme göğüs kapağı kullan dedi ben o zaman silikon göğüs kapaklarından almıştım ama benim bebeğim o şekilde hiç almadı bir kaç gün sağıp idare etmeye çalıştım bu sırada da sürekli kantoron yağı ve garmastonpomad kullandım Allah’ın izniyle çok iyi geldi bir kaç güne geçti umarım sizede fayda gösterir insAllah endişe etmeyin yani ☺️