AlmiraninAnnesi11 Aranızda bebeği corona olan var mı nasıl geçti iyileşim süreniz 40 günlük bebeğim corona ona bisey olucak diye çok korkuyorum
Omom AlmiraninAnnesi11 olmaz inşallah. Bebekleri çok fazla etkilemiyor. Oğlum da oldu ama on aylıktı tabi daha büyüktü. Bir kaç gün ateşlendi sadece. Sık sık emzirin
aydangok AlmiraninAnnesi11 biz de 1.5 aylıkken geçirmiştik. Bebeğimin sadece burnu aktı biraz. Ama onunla aynı odada maske takacaksınız 1.5 m öneriliyor aynı yerde yatsanız bile. Emzirirken de maske. En azından maruz kalacağı virüs azalsın ki vücudu savaşsın.
Nazlinci AlmiraninAnnesi11 benimki 28 günlükken oldu hastanede yatırdım ne olur ne olmaz diye. Ateşi olursa direk doktora götürün. Ama 3 aylık oldu sıpa şimdi hiçbirsey kalmadı şükür. Tahlilde yaptırdım yeni ekstra. Burnunu temizleyin bol bol. Rabbim onları koruyor. Ben kızımdan 3 gün ayrı kaldım sizi en iyi ben anlarım öldüm sandım :(