Merhaba . Bebeğim 10. Ayından itibaren yemekleri masan atıyor veya fırlatıp atıyor. Bir kere ısırıp atıyor sevdiği yemek bile olsa . Artık yemekte sinir krizi geçirmek üzereyim ve yansıtmaya başladım bebeğime sakin kalamıyorum . Ankara ‘da iyi bir pedagog arıyorum yardımcı olur musunuz ?