gocebebirbayan Blge1 uygun diye whatsons ın kendi markasını aldık. Boşa almışız. Yandık yüzüldük eşimle. Bebeğimize Nivea almıştık paraya kıyıp bebekler için çok şükür ona birşey olmadı.