Ebruli3452 Merhaba hanımlar ben daha 28 yaşındayım fakat mimik çizgilerim , lekelerim ve saç kıran hastalığım var. Kolajen icmeyi düşünüyorum yararını gören taviye vermek isteyen var mı 😌 teşekkür ederim
Makaron_88 Ebruli3452 hiç bir yan etkisi yok ilaç değil zaten takviye tavsiye ediyorum bnde etkili ama yeni değil uzun yıllardır kullanıyorum voonka marka tabiki kür şeklinde 3 kullanıp 3 ay ara veriyorum ama sağlıksal olarak probleminiz yoksa kronik rahatsızlıklarınız yoksa değerleriniz tam ise
Ebruli3452 Makaron_88 tiroid bozukluğum dışında birşeyim yok 😌 zaten onun yüzünden saç cilt rahatsızlıklarım arttı bir de yüzümde hiç yağ yok gibi geliyor gergin değil sadece deri var sanki 🙄 çok rahatsız oluyorum bu durumdan ama malum herşey pahalı olduğu için özel bir hastaneye gidemiyorum devletteki doktorlar da ilgisiz