Themamacita Çok güçsüz saçları var kızımın ve dökülüyor Sürekli dört aylık olacak üç gün sonra kesmek istiyorum Kendiniz mi yaptınız nasıl yaptınız
prensesannesii3 Themamacita benim kızımında çok güçsüz yok denecek kadar az banada çok söyledirler kesin kazıyın güçlenir diye tamamen uydurma yılan yağı ve badem yağı karıştırıp sürüyorum inşallah fayda edecektir ben kesmedim yani sende kesme bence hemde görüntü olarak hiç hoş olmuyor ya çocuklar 😢
Melis2015 Themamacita kazıtmam diye söylenip duran ben daha 40 günlüğüz hepsi döküldü yeniden çıkıyor gören kazıttık zannediyor dökülmesi çok kötü oluyor yatağı full saç oluyordu korkuyordum ağzına gidecek diye
Sevgiguveen Themamacita ben kestim 7 aylıkken saçlarını ama parça parça dokuluyordu. Kestim . Gür Çıkmadı ince telli ama eşit çıktı tok duruyor .
Dildarhatun Benim de ilk doğduğumda güçsüzmüş saçlarım. Annemler asker tıraşı dediğimiz 3 numaraya vurmuşlar. Şu an saçlarım çok ve gür elhamdulillah. Hem kalın telli. Bence deneyin derim
Pamukcukk Themamacita Her bebeğin dökülüyor diye biliyorum benimkininde dökülüyor ama yenileride gelmeye başlıyor
AselLina1 Themamacita benim kızımın çok saçları dökülüyordu ister istemez elini emerken yutup kakasında çıkıyordu sık sık elini yıkayıp temizlesem de doktor kesmemizi önerdi. Hiç istemeden ağlaya ağlaya kestik eşimle evde 🥺🥺
AselLina1 Themamacita 4 aylık olduk bugün 1hafta önce kesmek durumunda kaldık 🥺 Her kakalı bezinde 10 a yakın saç çıkıyodu kesincd şükür bitti o dert. Doktorumuz saçı miğde sindiremez anne sütüyle beslenmesi avantajınız olmuş falan dedi ama miğdesinde birikedebilir dedi o yüzden hemen çok kısa kestik
RuzgarMommys 4 aylık bebeğin saçı kazıtılmaz ki zaten daha şuan doğum saçları dökülüyor çocuk daha 6 aylık bile değil bi durun canlanacak tabi ki Hem saç zaten genetik bişeyidr kazıtmayla olcak şey değil
Themamacita RuzgarMommys güçlenmesinden çok dökülen Saçları ağzına giriyor birkaç sefer ben çıkardım en çok bu yüzden istiyorum Babasının da benim de saçlarımız gür ama kızımın saçları henüz güçsüz zamanla güçlenir belki sorun aslında o değil
RuzgarMommys Themamacita 4 ay çok küçük daha kafa derisi bıngıldağı hassas ben o açıdan söyledim. Eline ağzına biraz daha dikkat edersiniz zaten bunlar ilk doğum tüyleri dökülecek yenileri çıkcak daha gür ve sağlam olur dökülmez