MinnakPanda Ben vermedim hiç gerek duymadım. Hiç faydası yok aksine zararlı bence olabilidğince doğal ürünler verin. Yumurta, yoğurt, sebze, et, balık tabii ayına uygun şekilde. Fabrikadan çıkan hiçbir ürünü ne siz yiyin ne çocuklarınıza verin. Arada kaçamak olabilir bnim kızım 25 aylık arada nadiren çikolata, dondurma yer. Ama genel beslenmesi doğal olsun. Mutlu bağırsaklar, mutlu bebekler.