1 ay 22 günlük anneyim. Sütüm yeterli ama vitamin açısından Bestlak damlayı doğumdan hemen sonra sürekli kullandım. Sütüme gerçekten faydası vardı. Geçen g0n bitti gidip almadım. Herkes kullanıyor bide emziren anne çayı alayım dedim.
Hipp Natal Still Tee aldım. Dün akşam üzeri 1 fincan, gece 11de oğlumu emzirdikten sonra 1 fincan içip yatıp.
Aman Allahım !
1.5 aydır böyle bir süt gelişi yaşamadım. Gece 2 kere sütyenimi, 1 kere atletimi değiştirdim çünkü sırılsıklam olmuş uykumda sütümden.
Şaşırdım kaldım. 2 fincanda bu etkiyi yapıyosa günde 4 kere içsem neler olur bilmiyorum 😄
Süt arttırmak isteyen annelere aşırı tavsiyemdir. Baya etkisi varmış kızlar 🤍🌺