Merhaba güzel anneler, bebisim 22 aylik. 15 aylik olana kadar istahimiz cok iyiydi. O zaman bi hastalandi, yedigi cogu seyi yemez oldu. Son gunlerde de iyice secici duruma geldi. Kan degerleri cok dusuk olmamakla feritinin ve b12 sinir seviyenin altindaydi. Doktor 2 ser kutu kullanip yeniden kan tahlili istemisti. 2.kutulara yeni gectim. Lakin aklimda bir soru, eczaneye de sormustum kan damlasi icin ac mi tok mu diye… ac karnina ama cok da onemli degil emziriyormussunuz da zaten bebisler ne tam ac ne tam tok olmuyorlar gibi bir sey dedi…
Istah icin de ise yarar mi acaba diye dun argivit aldim daha once destekleyici olarak buyuvit kullanabilorsiniz demisti doktor… onun istahta bi etkisini gormedim.
Simdi sorum şu… ocean marka mocrofer kan damlasi, b12, d vitamini ve argivit surup. Bugun hepsini ac karna verdim. Ama yataktan kalkmadan evvel emzirmistim baya yani tam da ac sayilmazdi.
Bu ürunlerden en iyi verimi almak için ürunleri gunun hangi zamaninda ve hangi sartta vermeli, ac , tok ?