Anestezistanne Bana robot hiç uygun gelmiyor. Sonuçta koltuk süpürmüyor köşeleri tam almıyor. Özellikle eviniz kalabalıksa eşya bakımından kablolara falan takılıyo. Ama dyson benim 3.uzvum oldu. Başlıklarıda çok fonksiyonel hemen istediğin yeri süpürebiliyosun. Cam önleri, koltuk üstleri, yataklar falan pratik oluyor