Kızlar bebeğim 3 aylık sadece anne sütü alıyordu Bi kaç kere mama verdiğim oldu tabi ama çok nadir bu 1 haftadır da beni emmek istemiyor artık o kadar açtıki ağlama krizine girmişti ve memeyi deydirince bile çığlık atıp kafasını çekiyordu böyle olunca gün de 2 3 kere mama verdim sadece gündüzleri böyle ilk emiyor 5 dk dan az sonra ağlıyor istemiyor sütümde çok iyi sağdığım zaman neredeyse 1 biberon doluyor ama istemiyor elleri sürekli ağzında biberonu ısırıyor beni ısırıyor emziğini salyası zaten sular seller gibi bide doktor besin alerjisi olabilir dedi mukuslu kaka ve kızarıklığı olduğu için ama randevu bulamadım test için mama vermeye başladığımdan beri hem kakasını çok az yapıyor ve çok katı ni kıvamı var ne olucak böyle şuan yine ağlama krizine girip uyudu 3 ölçek sütümü sağdım verdim birazda emdi ama ya doymadı ya mama istiyor bilmiyorum ama ağlaya ağlaya uyudu yavrum napıcağımı şaşırdım artık onla birlikte bende oturup ağlıyorum bana akıl verin lütfen