serebro Kızlar çamaşır makinesinde ozellikle takim elbise ceketi yıkayan var mı? Eşim düğünden düğüne takim giyer. Evdeki birkac takımını makinada yıkasam bozulur mu? Siz hiç denediniz mi?
serebro serebro Bir cesaret düşük derece düşük sıkma devriyle yıka diyor… Bir yanım aman kocanın ağzına laf verme diyor 🥴🤣
Aezgi serebro bozulur kuru temizleme olması lazımm en azından düğünden düğüne giyorsa camda havalandırın 1 2 gün takım zaten cok yıkanmaz
Ee22 serebro perdeleri yıkadınız proğramda yıksyın yada hassas yıkamada mis gibi oluyor fazla sıktırmayınca hiç bişi olmuyor ben yıkıyorum
serebro Aezgi ilk kez yıkayacagim zaten pandemi vs hiç yakın akraba düğünü olmadi 1 kez giydi gibi birsey uzun zamandır.
serebro Banu43 internette de 30° az sıkma devri diyor birde size sorayım dedim inşallah birsey olmaz takımlar çok pahalı artık 🤣
JackDaniels serebro 30 derece 600 sıkma devriyle yıkayabilirsiniz. Askıya asıp iyi havalanan bir yerde kuruturzanız mis gibi olur☺️
serebro ftsdmrhn gelinligimi bende yikamistim 🙈🤣 ama ceket yakın tarihte giyilecek ya bozulmaması lazım o yüzden tereddutte kaldım