Merhaba, anneler bebeğim doğduğundan beri meme desteği ile uyuyor. Bebekken alıştırdım ve şuan 13 aylık.. Ek gıdada çok sevmiyor hep meme. Gece sürekli uyanıyor memesiz uyutmayı nasıl öğretebilir tecrübesi olan var mı. Gece pirinç unu vs mama yapsam da yine meme ile uykuya geçiyor. Eşim memeyi bıraktır emzirme diyor ama o zaman vicdan yaparım. Ne yapacağım bilmiyorum. Uyuyacağında biberonla süt mü versem hazır mama mı versem bunları deneyen oldu mu. Tavsiyeniz var mı