Aybars-mom160821 Her hamilelginizde bulantiniz oldu mu kız hamileliği olanlar bakarsa ilkin de çok oldu ikincide az üçüncü hamileyim çok hafif ara araara cinsiyet belli değil
FerdAzraMira Aybars-mom160821 2 kız çocuğum var ikisinde de bulantı yaşamadım ama birinde ekşi yerdim birinde tatlı yani ye tatlıyı doğur atlıyı ye ekşiyi doğur Ayşe’yi Aslı arası olmayan sözler
Dondurmalikahve Aybars-mom160821 Oğlum oldu ve 8 ay bulantı kusma çektim ilk ay hele 8 kilo verdim son ay yine 1 kilo verdim doğururken kusuyodum oluk oluk. Cinsiyetle ilgisi yok bence😊
Mutluefe Aybars-mom160821 bende efsane limon yedim bulantim neredeyse hiç olmadı ara ara az az olmuştu oğlum oldu bence cinsiyet değil hamilelik tamamen bünye meselesi Mesela durmadan tuz yemek istiyordum kan değerlerine baktığın da doktorum tuz isteğin artabilir bir kaç değerin düşmüş demişti
Burcinisp Aybars-mom160821 iki kız çocuğum var. İlkinde sürekli kustum. İkincisinde hiç kusmadım. Birinde ekşi birinde tatlı yedim