MiniKaya Kızlar merhaba oğlum 20 aylık öğlen 1 kez uyuyor 12 de uyuyordu saatini 14:00 a attı ama uyumaya diyince avaz avaz ağlıyor uyuduğu zamanda 2-2 buçuk saate yakın uyuyor sizinkilerde böylemi akşam uykusunda sorun yok sadece öğlen böyle