Ertantgra sarem55 3 ay 6 günlük 7 kilo şuan elimde 3 numara olduğu icin kullanıyorum bitince 4 numara Alicam o daha rhat olur bnce
deletedmom4842 Seri 5 küsür kilo için 4 numara yok büyük siz emin misin 4 olduğundan benim oğlum 7600 kilosu daha 3 numara kullanıyoruz
sarem55 [bilinmeyen] ben prima kullaniyodum. 6 bucuk kiloydu molfixin 3 numarasini aldim yani 6-9 simdi 7 kilo. kararsizim. yine 3lemi devam etsem 4 emi gecsem diye
Pinardefne sarem55 merhaba bu ay bnde molfixe geçicem prima 4 numara kullanıyorum 7 kilo bebegim molfixtede 4numaramı almalıyım
sarem55 [bilinmeyen] eevet. yegenim 14 aylik 4 numara kullaniyo biz daha 3🙈 o yüzden bana tuhaf geliyo 4 e gecmek