Motivasyon olsun annelere..ilk once soylemem gerekli egerki bebeginiz kakasini yaparken soylemiyorsa(yapmadan once) bence biraz daha zorlanirsiniz ama benim oglan yapmadan once anne kaka yapicam odadan cikin diyordu oyuzden baslamaya karar verdim
1ci gun.bu gunu saymiyorum aslinda cunki nerdeyse aksam saat 5 6da bi anda tepem atti ve cikardim attim bezini artik bez yok buyudun artik dedim basladik heryere isemeye🤣ama nasil seller sullar lazimlik tutuyorum isiyor 5dakka gecmiyor bi bakiyorum heryer islak neyse gece oldu bez taktim ama sabah kalktigimda bezi azicik islakdi cok sevindim(normalde asiri dolu olurdu cunki cok su icer)
2ci gun-yine heryer cis oluyodu ama kaka yapmiyordu asla diyodum yine yapmiyordu tutuyordu resmen gunduz uykusunda bez takmadim ve 3 saat uyumasina ragmen isemedi yerine cok sevindim ama gelgorki uyurken isemeyen bebe gun icinde hep altina kaciriyordu🤦♀️ve gece yine bez taktim ama sabah kalktik ve bezi _kupkuru👍
3cu gun-dedimki uyurken isemeyen bebe gunduzde isemez artik ama gelgorki yine isiyodu altina🤦♀️sira gelmisti kaka yapmasina 2gundu yapmiyordu artik lazimligi koydum ve dedim odadan cikiyorum yap kakani ve ciktim geldimki yapmis👍birlikte kakasini attik klozete ve sifonu cekip baybay yaptik
4cu gun-artik ne kakada nede uyumada sorun yoktu tek sorun cisini tutamiyordu sabrm tukeniyodu her yapinca annem soyle ama bana diyodum sik sik cis yapptirmama ragmen yine kaciriyodu
5ci gun-artk bana bi sinir gelmeye basliyodu cunki neden bu cocuk egerki uyurken cis yapmiyosa demekki tutabiliyo cisini ama inadina ayagini acip yuzume gule gule yataga isiyordu kizdim ve yeter artkk diye bagirdimm o gun bugun artik hep cisi gelince anne ciss geliyoo diye soyluyor🤣egerki hic bir irelleme yoksa demekki zamani
degil benim bu egitimi devam etmeme sebep 1uyurken isememe 2kakada sorun olmama