Busramrcn her çocuk başka bir dünya demişler gerçekten de öyle. Benim kızım 7 aylıkken hem alkış yapar hem bay bay yapardı. Kendini çirkin yap derdik yapardı. Oğlum 8 aylık sadece alkışı var. Kızım 7 aydı emeklediginde, oğlum 6 aylıkken emekledi. Kızım ilk kelimesini 10. Ayda söyledi. Oğlum 6 aylıkken anne baba demeye başladı. Bunları yazma sebebim, kardeş oldukları halde bambaşkalar o yüzden hiç sıkıntı yapma. Elbet yapacak