Kızlar bebeğim 3 aylık emziriyorum bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine bir diyetisyen buldum durumu da açıkladım kendisine dengeli ve düzenli beslenme ile sütün gitmeyeceğini söyledi ,bu sürede diyet yapan diyetisyene giden var mı acaba ?hamilelikte çok kilo aldım ve hiçbir kıyafetime giremiyorum ve açıkçası sağlıksız besleniyorum şu anda bir düzen olsun aynı zamanda da kilo vermek istiyorum açıkçası bilgisi olanlar paylaşabilir mi acaba