Mucizelerherzaman bizim doktorumuz 1 haftalık kontrolünde sarılık değeri normal çıktıktan sonra gece kendisi uyanıp beslenmek isterse o şekilde besle kendin uyandırma demişti, siz yine de takipli doktorunuza danışın en doğru bilgiyi size o verir, sağlıkla büyüsün bebeğiniz 🌼