Acemibiranne17 Kızlar 20 günlük oğlum var. Çok fazla geriniyor ıkınıyor. Kıpkırmızı oluyor. Kabız değil, gazınıda yapıyor aslında ama aşırı bi ıkınma gerinme mevcut çok ağlıyor. Gaz sancısımı bu. Bu şekilde olan anneler neler yaptınız 🙏 uykusuzluktan ölücem artık
NoThing2Lose Acemibiranne17 gazı olabilir hala çıkarsa da malesef bitmiyor o gazlar dikkatlice bacak hareketleri yaptırabilirsiniz
Kasev Acemibiranne17 3 aylığız ama bizde de aynı durum var. Son 1 aydır bi tık azaldı ama kesildi denemez. Gaz sancısı sanırım