Merhaba kızlar, lütfen bana bi teselli ya da fikir verin. Linçlemeyin, zamanı geldiğinde yapacak biliyorum ama kafama takmadan da edemiyorum. Şimdi benim kızım 1 yaş 17 günlük. 8 ayından beri sıralıyor, 9.5 ayliktan beri elinden tutunca adım atıyor. Ama gel gör ki, desteksiz adım atmıyor asla. 10.5 aylikken birden emeklemeye başladı, o günden beri yürüme hevesi gitti sanki. Gün içinde elinden tutup yürütüyorum, kabin boy valiz olur ya tekerlekli ona tutunup yürütüyorum ama bir iki adım atıp sonra kendini yere atıyor emeklemek için. Ne yapsam kalkmiyor ağlıyor bağırıyor. Asla hevesli değil ne yapacağımı bilmiyorum evet zamanı geldiğinde yürüyecek inşallah ama yürümesi için önce bu ön aşamaları geçmesi lazım dimi? Hiç hevesli değilki yürümesi için bol bol elinden tutup yürütmem lazım ama izin vermiyor, önüne oyuncak koyuyorum, karşısına geçiyorum gel gel kızım diyip teşvik ediyorum ama yok gelmiyor hemen yere atıyor kendisini. Bu güne kadar bir adım bile atmadı ki ha tamam işte yavaş yavaş olacak diyim. Napiyim ben nasıl teşvik ediyim nasıl yürümesine yardımcı olayım? Eltimin kızı 20 aylıkken yürüdü, o yürüyene kadar çok stres geçirdiler çok korktular öyle olmak istemiyorum, o kadar gec kalsın istemiyorum:(