Kızlar merhaba Ella ertesi gün hapı kullanıp hamile kalan ve sağlıklı doğum yapan anne varmı aranızda korunduğum yöntem başarısız olunca Ella ertesi gün hapı kullandım 15 saatte falan ama hamile kaldım bugün doktora gittim 9+3 haftalık olduk ama ultrasona göre 8+6 Çıkıyor ama doktor Ella ertesi gün hapı kullandıktan sonra Bebeklerde hormonal bozukluklar olabiliyor dedi ve bebeğin suyu az erken kayıp yaşayabilirsin dedi bilgisi olan bı bakabilir mi