Emirefe- Kızlar merhaba oğlum 4 aylık bazen ben iş felan yaparken salonda bi bakıyorum televizyona bakıp öyle uslucana izliyor çok yakın değil tabi uzakta olsa renkleri felan dikkatini çekiyor anlıyormuş gibi izliyor gülüyor sizce bi zararı olur mu
Divayorgun Emirefe- beyin gelişimini olunsuz etkiler. Donuklaşır. otizme neden olabileceğide söyleniyor
birpofidikannesi Emirefe- canım doktorlar dil gelişimi için en az 18 aya kadar ekran görmesinler diyor ona göre dikkat edebilirsin
Emirefe- Hellomoto evet iş yaparken gerçekten çok iyi oluyor hani izlemesede ağlamaz ama öyle dikkatini çekince hoşuma gidiyor bakması belkide sesler hoşuna gidiyor
Emirefe- bala86asel zaten izlesin diye değil ben farkında olmadan izlediğini gördüm bizim evde televizyon açık olmaz fazla çok nadir açarım o arada bakıyor
Mihrimahim16 Linç ci tayfa gelir birazdan Come is baby 😂 İzletmemeye calıs canım öğrenilmiş sanal otizm ile mücadele etmek zorunda kalırsın…