Bizde aynı durumdayız. 12 aylığız. Sabahtan akşama kadar oyun oynuyorum yine yok kendisi 5 dk oynamıyor. İlla kucak yada meme. Dışarıda bile durmak istemiyor. Evde ne temizlik yapabiliyorum ne yemek. Duşa bile akşam girebiliyorum. Küçük hanımın bu mızmızlığı ne zaman geccek bilmiyorum. Akşam babası gelince bile onla oynamak istemiyor. Artık bazen çıldırıyorım 5 dk olsun dinleneyim diye ama yok bu sefer ağlama krizleri evet geçeçek ama ne zaman bilmiyorum 😀