YagmurUmut Merhaba, Ayaklarını üşütmesin diye gece çorapla uyutuyorum. Gaz problemimiz de var. Çorapsız yatır diyenler de var. Doğrusu hangisi?
iremceren YagmurUmut hiç çorap kullanmadım. Küçük dönemde zaten patikli alt kullanılıyo sonrası da ayaklar serbest uyudu hep
Merve_bolat YagmurUmut çoraplı veya çorapsız ikisinide iyide kötüde yanları var instagramda bir videoda denk geldim
circirbocegi YagmurUmut bende bı doktorun videosuna denk gelmiştim de corapla yatırmak vucud ısısını dengelıyor diyordu
Birannebirogul Doktorlar çocuğun büyümesini istiyorsanız çorapsız yatırın diyolar ama kışın aşırı soğuklarda belki çoraplı olabilir ama şimdi asla
NurdanAltunn YagmurUmut çorapsız yatırmak onlar içinde daha rahat olur elbette ama benim evim geceleri çok serin oluyor korkuyorum üşür diye o yüzden ince tulumla yatırıyorum