ipekgumen1 Doğum sonrası ikinci regl oluşum önceki normal olmuş geçmişti ama bu defa çok yoğun geceden beri çok aşırı geliyor parça parça sanki normal mi bu sizde nasıl oldu sürekli ped değiştiriyorum 🤔