Kedicik12 1 ay 3 günlük bebeğim emzik tutmuyor 3 günlükken başladım vermeye her gün şansımi deniyorum damaklı olanı da ucu top olanı da tutmuyor ve ben emzik emsin çok istiyorum çünkü emerek uyuyor önerisi olan var mı
Zeynepilay Kedicik12 yani bence ezik çeşitlerine fazla para harcama ben yaptım nuk al denildi aldım tutmadı avent aldım tutmadı ne yaptıysa ne biberon ne emzik tutmuyor malesef… tatlı şeylere batırıp ver dediler onu da ben yapmak istemedim kıyamadım kızıma. Yani üzgünüm canim ama tutmayınca tutmuyor
Merve_bolat Kedicik12 marka fark etmez almak isteyen alıyor benim kız benim zorumla aldı alıp atıyordu her markayı da denedim olmadı en sonunda o attı bem verdim o midesini bulandırdı ben zorla verdim şimdi tutuyor şükür
Merve_bolat Kedicik12 ver ama midesi boş olsun açken ver mesela o zaöanda alıyor ben öyle öyle alıştırdım