Bebeğim 16 günlüktü mamaya başla denildiğinde, o günü hiç unutamam. O çaresizlik hissi, bebeğime yetemiyorum, onu aç bırakmışım bn iyi bir anne olamıyorum diye ağlamaktan içim çıkmıştı. Ama inan bu şekilde üzülmenin hiç bi faydası yok muş zaman geçtikçe anlıyor insan o stresle psikolojiylr bebeğimi ne kadar kötü etkilemişim belki sütüm de o yüzden iyiceazalmıştır diye şimdi kendimi suçluyorum. Mama vermek kötü bişey değil. Bebeğin doymuyosa sütün azsa yapacak hiçbişey yok, öyle de böyle de gayet sağlıklı büyüyorlar merak etme. 🙏🏻 Ayrıca bu emzirmenin de sonu değil mama da versen bebeğini sürekli emzzir ki sütün artsın, bu senin elinde inan kendine. Sen iyi ol annesi, iyi ol ki yavrun da huzurlu olsun 😇