Ya kizlar ikizlerim 3 yasina girdiler hala geceleri uyaniyolar hem de her gün. Bazen aglayarak bazen sessizce yelip elimden tutup odalarina goturuyorlar esimin yanindan alip deliksiz bi uykulari yok hergün uykumu almadan uyaniyorum yasayan var mi sizce sebebi ne olabilir ? Bu yaslarda deliksiz uyumalari gerekmez mi cok da hareketliler yoruluyorlar hatta aksamlari uyku saatlerine kadar parkta duruyoruz benim bile eve gelince uyuyasim geliyor sabaha kadar ama maalesef of of of.