2811uraz Merhaba. Bende oğluma 8 buçuk aylıkken uyku eğitimi verdim kendim. 19 aylığız çok şükür o gün bugündür kendi kendine uyuyor. Başta şunu söyleyim. Çok sabırlı olun,sakin olun başaracaksınız. Ben şu şekilde bir yol izledim. Karnını doyurdum,altını değiştirdim bütün ihtiyaçlarını karşıladıktan sonra beşiğine koydum. Beşik derken park yatak 😊 Emzik kullanıyoruz sadece uykularda. Emziğini de verdim ağzına. Piş piş yağmur sesiyle uyuyor oğlum bebekken kolikti bu ses onu rahatlatıyordu. 1 saat 30 dk yatağında baya savaş verdi döndü durdu. Ağladı. Aldım kucağıma hiç konuşmadan sakinleştirdim sarıldım. Susunca tekrar yatağına koydum. Bu şekilde 6-7 kere tekrarladım. Ve sonunda kendi kendine döne döne uyudu. Bende yanına bir sandalye koyup oturdum sadece oğlumu izledim. Bu şekilde 2 buçuk saat uyudu. Normalde bende kucakta uyutuyordum ve saatlerce pişpiş yapıyordum kollarım kopuyordu. Onca çabama sadece 10-15 dk uyurdu. Şok oldum 2 buçuk saat uyumasına. Bu ilk sabah uykusuydu. 2. Uykusuna 45 dakikada geçiş yaptı ve 2 saat uyudu. 3 kere felan ağladı. Son gündüz 3. Uykusunu 1 saat uyudu ve 30 dk da geçiş yaptı. Gece uykusuna 15 dk da geçiş yaptı. Sabaha kadar uyudu. Gece 2 kere kalktı emzirdim tekrar koydum yatağına ve uyumaya devam etti. İlk günümüz böyle geçti. 2. Gün de hemen hemen böyleydi. 3. Gün baya alışmıştı. Uykusu gelince piş piş diyordu. Yatağına koyduğumda artık hiç ağlamıyordu. Uyumak için çabalıyordu. Bu şekilde 1 hafta sabrettim hep yanında oldum. Her ağladığında kucağıma almadım. Elini tuttum başını sevdim yanında olduğumu hissettirdim. Ve 1 hafta sonra yatağına yatırıp emziğini verip odadan çıkıyordum maksimum 10 dk da kendisi uyuyordu. Hastalık ve diş dönemleri hariç uyku düzenimiz muhteşem gidiyor. Hastayken ve diş döneminde mızmız oluyor. Çok uyanıyor ama yine kendisi uyuyor.
Başka sormak istediğin bir şey varsa yardımcı olurum.