Rumuz_13 canım benim 3 aylık doğduğunda beri o emfeksyon var normal de enfeksyon damlayla en geç bir haftada geçiyor ama bizim geçtikçe sürekli tekrarlardı göz pınarı tıkanıklığı var muhtemelen sürekli masaj yap dediler göz pınarlarına masaj yapıyorum o baya azalttı. Ama ikiside merak etmeyin sıkıntılı bişey değil. Damlayı kullanın muhtemelen geçer gider ve ara sıra olur öyle şeyler