iremnr Papatya2636 burda herkes kucağımdan bırakınca ağlıyor ben ne yapcam hiç bi işimi yapamıyorum der ( bende öyleyim) maşallah sizinki gayet mutluymuş kucaksız. O kendini güvende hissetmese yattığında ister zaten merak etmeyin
Kadifemsii Papatya2636 o bağ zaten kurulmuştur canım yanına uzan konuş kokla öp 🌸 zamanla zaten kucak isteyecek daha küçük rabbim bağışlasın
Papatya2636 FurkanEfeninannesi öyle gerçekten ama dışarı çıkıncads istemşyor bu sefer rezil oluyorum resmen😂 kucağında durmuyor imajı oluyor bakamıyormuşum gibi davranıyor herkes