MinnakPanda her ağladığında kucağınıza alın sakinleştirip tekrar deneyin , ben tamamen yalnız bırakıp gitmiyorum hala kızımı , 6 aylık . Yüz üstü yatırıp 2 pıs pıs yapıyorum uyuyunca ayrılıyorum yanından . Tamamen odasına bırakıp çıkmayı ben de istiyorum ama onun da zamanı geldıgını hissettiğimde yapcam insallah. İlk gün benımkının gözyaşları kulaklarına girdi öyle ağladı 🥲❤️ Ama sonra hemen alıştı . İlk günlerden sonra ağlamayacak sadece mızmızlanacak o zamanlar ona sakın kanmayın 🥰 ağlamadığı sürece sıkıntı olmaz ama cok ağlarsa mutlaka ama mutlaka alın oksayın sevin bağ zedelenmesin ❤️ Allah yardımcınız olsun ınsallah