Merhabalarr tecrübeli anneler yardımcı olabilir misiniz. Göğüs uclarım yara olduğu için bebeğimi zor emziriyordum acıttığında agzından cekiyordum memeyi . Dün akşam silikon uçla emzirmeyi denedim hiç acı olmadı bebeğimde bölünmeden emdi ama gögsümü tam boşaltmadı gibi hissettim onla emziren varsa sizdede böyle mi oluyor ve silikon uçla emzirmek sütü azaltıyor mu ?