hunilimomm NinovaLemi hayır değil canım çalışan anneler de iyir sanırım 300 TL yi kimlikler ve doğum belgesi ile gidiyorsunuz ordan işlem yapılıyor bir sonra ki ayın 25 inden sonra yatıyor adınıza PTT ye
uccocukluanne balabanayse1 e devletten ptt uzerinden yapilan kurum odemeleri sayfasindan yatip yatmadigini kontrol edebilirsiniz
Elife_unal balabanayse1 Ben doğum yapalı 9 ay oldu hala alabiliyormuyum 😂 Kızım 1 aylıkken gittim yok yatmamış demişlerdi başvuru falan da yapmadım
Annekuzusu06 NoThing2Lose ne kadar sürede aldın canım sen bizimde 37 gün oldu daha ödeme aşamasında diyo
Daylin1 Annekuzusu06 bnmkide ödeme asamasnda kaldı pttye gttm 16. Gün aldm cnm onun öyle yszmasna bakma muhtemelen yatmstr cnm
Annekuzusu06 Daylin1 yatmadıysa boşa gitmekte istemiyorum sen aldığın halde ödeme aşamasında mi yazıyo hala
DunyamMavi balabanayse1 eşim 24 haziranda başvuru yaptı 25 temmuzda PTT’den çekin demişlerdi. Ödeme aşamasında yazıyor benim de.
Htc4504 Ayın 25 den 25 ne yatıyor kaçında baş vurursanız vurun çocuğun kimliği ve başvuranın kimliği ile başvuruluyor ilk çocuk 300, 2. 400, 3.çocuk için 600 tl ptt ye yatıyor.
balabanayse1 Yigitmiray38 ben yine de bugün gidip bı sorucam bakalım çünkü öyle yazıp çekenler de var.
alparslan_ve_annesi balabanayse1 yok kuzu bende öyle gittim de öyle yazmiyormus keza parayı çekmek için PTT ye de gitmeye gerek yokmuş bir bankamatikten çeke bilirsin dedi tc ile falan çıkıyormuş
Mrvll balabanayse1 benim bebeğim 3,5 aylık oldu hâlâ ödeme aşamasında yazıyor 🥱 yorumları okuyunca yatmış olmalı. 3,5 aydır bende niye böyle yazıyor hâlâ diyorum 😃