Hasibeee ben genelde şaçlarımı örerim, eşim geleceği vakit ya da dışarı çıkacağım zaman açarım 👍 Makyaj zaten yapmıyorum yapsamda rimel ruj bitti yaz makyajı benim için 😅 Kıyafet olarak da tabi ki tiril tiril elbiseler, şortlar ve geneldede tulum tercih ediyorum rahat oluyor 😊