Merhaba güzel anneler 2.5 aylık kızım var doğduğundan beridir silikon uç ile emiyor ve maksimum 8-10 dk emiyor günde 7-8 kez yetiyor mu anlayamıyorum cisli bez sayısı iyi gibi birde cisli bezi mavi çizgi olması yeterli mi değiştirdigimde çok hafif geliyor elime