Miran47 bunun tam tersiyim ben de . Şöyle açıklamak isterim . Ben gençliğimde regl olurken hic istisnasız yerlere kapanıyordum Ağrıdan. O kadar ki her defasında doktora gidiyordum . Aile hekimimiz gelme artık ben sana bacaktan ,karındna iğne yapmayı göstereyim dedi . Buscopann, arveles, dicloron hepsini kendime o şekilde öğrenip yapıyordum . Gebe kalınca hekimim dedi ki bana sen ters rahimlisinn, sen bu agrıyu menopoza girene dek cekeceksinn. Allah Allah 😟 dedim . Doğumdan tam3 ay sonra regl oldum. Sıfır Ağrı , yani ilk çektiğim agrının yanında esamesi okunmaz öyle söyleyeyim . Bir belim agrıyor bu kadar , o da devede kulak. 🙏🏻☺️🧿Size de tez zamanda inşallah şifa diliyorum.