Yldzalkan keşke beni emse de gece gündüz yatsam diyorum. Üç aylık daha o kadar çok yoruluyorum ki. Emmemesi berbat bir şey. Beni dinle. Forumda bir kız böyle böyle demişti iyiki ağzına biberon emzik sürmemişim dersin. Keşke geriye dönebilsem keşke. Hayattaki en büyük pişmanlığım olabilir. Bende emzik tutsun diye kaç emzik denedim. Bibs i tuttu ama keşke tutmasaydı. Keşke..