Papatya2636 sağlık için şart bence ama zorunlu değil. Yaptırmayan da çok. Her gün yeni bir virüsle karşı karşıyayız. Yarın bir gün rota virüsü de salgın olursa ki bazı yerlerde çokça görüldü. Yavrularımızı az da olsa korumak için bence şart. İlk doz 14 haftaya kadar yapılmalı diyebiliyorum.1.5 ay önce yaptırdım bende şimdi 26 temmuzda 2.tozu yaptıracağım